Հնդկաստանում Արանկու հովիտի փոքր գյուղացիական տնտեսությունները բախվել են հողի հագեցվածության նվազման, քիմիական պարարտանյութերի բարձր գնման և աղքատ եկամուտների խնդիրների։ Հիմնվելով այդ մարտահրավերների վրա, Naandi Foundation-ը նախաձեռնել է նախագծեր, որոնք միավորում են օրգանական թափոնների վերամշակումը, միատեսակ այգեգործությունը եւ ծառատնկումը՝ միացյալ, շրջանաձև մոդել կառուցելու համար։
Նախագծի շրջանակում գյուղացիները սկսել են իրենց և հարակից ֆերմերի կողմից ստացված օրգանական թափոնները վերածել պարարտանյութերի։ Ապա, այդ պարարտանյութը օգտագործվում է սուրճի և այլ բերքերու այգիներում, որտեղ նաև տնկվում են տեղական ծառեր՝ ստանալով երկու արդյունք միաժամանակ՝ բերք ու ծառեր։ Սա ապահովում է հողի հագեցվածություն, նվազեցնում է քիմիական պարարտանյութերի պահանջարկը և պահպանում է բնական ցիկլերը։
Մոտ տվյալներով՝ այս մոտեցումն օգնել է հողի բերքատվությունը բարձրացնել, նվազեցրել է քիմիական պարարտանյութերի ծախսերը և բարելավել գյուղացու եկամուտը։ ընդլայնվել է նաև ծառատնկման նշանակությունը և էկոհամակարգի կայունությունը։
Այս փորձը ցույց է տալիս, որ գյուղատնտեսության մեջ կիրառվող շրջանաձև լուծումները կարող են լինել հաջողելի և մեքենայելի նույնիսկ փոքրամաս շինվածքում։ Գաղափարն այն է, որ արտադրության պատկերը պետք է այլընտրանք դիտարկի՝ ոչ միայն «արտադրել-վաճառել», այլ նաև «վերածել-գործածել»։

Նախագծի շրջանակում գյուղացիները սկսել են իրենց և հարակից ֆերմերի կողմից ստացված օրգանական թափոնները վերածել պարարտանյութերի։ Ապա, այդ պարարտանյութը օգտագործվում է սուրճի և այլ բերքերու այգիներում, որտեղ նաև տնկվում են տեղական ծառեր՝ ստանալով երկու արդյունք միաժամանակ՝ բերք ու ծառեր։ Սա ապահովում է հողի հագեցվածություն, նվազեցնում է քիմիական պարարտանյութերի պահանջարկը և պահպանում է բնական ցիկլերը։
Մոտ տվյալներով՝ այս մոտեցումն օգնել է հողի բերքատվությունը բարձրացնել, նվազեցրել է քիմիական պարարտանյութերի ծախսերը և բարելավել գյուղացու եկամուտը։ ընդլայնվել է նաև ծառատնկման նշանակությունը և էկոհամակարգի կայունությունը։
Այս փորձը ցույց է տալիս, որ գյուղատնտեսության մեջ կիրառվող շրջանաձև լուծումները կարող են լինել հաջողելի և մեքենայելի նույնիսկ փոքրամաս շինվածքում։ Գաղափարն այն է, որ արտադրության պատկերը պետք է այլընտրանք դիտարկի՝ ոչ միայն «արտադրել-վաճառել», այլ նաև «վերածել-գործածել»։
Հոդվածը պատրաստեցին Արարատի տարածաշրջանային քոլեջի ուսանողներ Քնարիկ Վարդանյանը, Տաթև Ասատրյանը, Անի Բաբախանյան։
