Skip to content
"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

կրթատեղեկատվական, երիտասարդական և համայնքային զարգացման հասարակական կազմակերպություն

  • Գլխավոր
    • Առաքելություն և նպատակներ
    • Մեր թիմը
    • Մեր գործընկերները
    • Փաստաթղթեր և հաշվետվություններ
  • Ծառայություններ
  • Ծրագրեր
  • Ռեսուրսներ
    • Ռազմավարական կառավարում
    • Հետազոտության մեթոդներ
    • Մշակված ձևաչափեր
  • Բլոգ
    • Երիտասարդական բլոգ
    • Բիզնես բլոգ
    • Տնտեսագիտություն
    • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Նորություններ
  • Միացիր մեզ
  • Կապ
  • Toggle search form
ռազմավարական կառավարում

Այլընտրանքային ռազմավարությունները

Posted on 31/10/202231/10/2022 By Anna

Արտաքին և ներքին միջավայրի գնահատումից հետո, կազմակերպությունը կատարում է իր երկարաժամկետ նպատակների առաջադրում, որից հետո որոշում է, թե ինչ ռազմավարությամբ պետք է առաջ շարժվի։ Ընդհանուր առմամբ ռազմավարությունները կարելի է բաժանել հետևյալ 4 խմբերի․

1․ Ինտեգրման ռազմավարություն

Ինտեգրման ռազմավարությունների մեջ մտնում են ուղղահայաց ինտեգրումը և հորիզոնական ինտեգրումը։ Ուղղահայաց ինտեգրման դեպքում կազմակերպությունը վերահսկողություն է ձեռք բերում ապրանքի արտադրության բոլոր փուլերի նկատմամբ։ Ուղղահայաց ինտեգրումը կարող է լինել առաջ ինտեգրում և հետ ինտեգրում։ Առաջ ինտեգրման դեպքում կազմակերպությունը վերահսկողություն է ձեռք բերում արտադրանքի դիստրիբյուտորների և մանրածախ վաճառքի նկատմամբ։ Հետ-ինտեգրման դեպքում կազմակերպությունը վերահսկողություն է ձեռք բերում մատակարարների նկատմամբ։ Հորիզոնական ինտեգրման ժամանակ կազմակերպությունը վերահսկողություն է ձեռք բերում մրցակիցների նկատմամբ։

2․ Ինտենսիվ ռազմավարություն

Ինտենսիվ ռազմավարությունները իրականացնում են շուկայի մասնաբաժնի մեծացման, շուկայի զարգացման և պրոդուկտի զարգացման ճանապարհով։ Շուկայի մասնաբաժնի մեծացման ժամանակ կազմակերպությունը փորձ է անում մեծացնել շուկայում իր մասնաբաժինը՝ մարքեթինգային ջանքերը մեծացնելու ճանապարհով։ Այս դեպքում կազմակերպությունը շարունակում է գործել այն շուկայում, որտեղ աշխատել է և շարունակում է պահպանել իր տեսականին։ Շուկայի զարգացման ժամանակ կազմակերպությունը ընթացիկ արտադրանքներով և ծառայություններով մուտք է գործում աշխարհագրորեն նոր շուկա։ Պրոդուկտի զարգացման դեպքում կազմակերպությունը բարելավում է առկա արտադրանքը կամ զարգացնում է նոր արտադրատեսակներ։

3. Դիվերսիֆիկացիոն ռազմավարություն

Դիվերսիֆիկացիան կարող է լինել հարակից դիվերսիֆիկացիա, որի դեպքում կազմակերպությունը նոր, բայց նմանատիպ արտադրատեսակներ է թողարկում և ոչ հարակից դիվերսիֆիկացիա, որի դեպքում կազմակերպությունը սկում է թողարկել բոլորովին նոր, նախկին արտադրատեսակներին ոչ նման արտադրատեսակներ։

4․ Պաշտպանողական ռազմավարություն

Պաշտպանողական ռազմավարությունը կազմակերպությունը իրականացնում է կրճատման, զիգման և լուծարման ճանապարհով։ Կրճատման դեպքում կազմակերպությունը ծախսերի և ակտիվների կրճատման ճանապարհով վերախմբավորումներ է անում։ Զիջման ժամանակ վաճառվում է կազմակերպության որևէ մաս կամ ստորաբաժանում, իսկ լուծարման դեպքում կազմակերպությունը մաս-մաս վաճառում է իր բոլոր ակտիվները։

Ռազմավարական կառավարում

Post navigation

Previous Post: Կազմակերպության ներքին միջավայրի գնահատումը՝ ըստ կառավարման տեղեկատվական համակարգի
Next Post: Ինտեգրման ռազմավարություն

Համանման հրապարակումներ

Առաքելության և տեսլականի օրինակներ Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում Կազմակերպության մրցակցային պրոֆիլի մատրիցան Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում SWOT մարտրիցա Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում Այլընտրանքների վերլուծությունը և ռազմավարության ընտրությունը Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում 3. Դիվերսիֆիկացիայի ռազմավարություն Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում 2․ Ինտենսիվ ռազմավարություն Ռազմավարական կառավարում

Վերջին հրապարակումները

  • Շրջանաձև սպառման վերաբերյալ հետազոտությունը ներառվել է միջազգային ժողովածուում 04/08/2025
  • ECO4ALL – EU Circular Economy Network for All (Ներկայացվածություն) 04/08/2025
  • Կրթենք և շրջանառենք․ Փորձարկում ենք թվային գործիքները քեյսերի պատրաստման ժամանակ 28/06/2025
  • ՀՊՏՀ Գյումրիում ներկայացվել է “Կրթենք և շրջանառենք” ծրագրի քեյսերի մշակման մեթոդը 12/06/2025
  • Կայացավ «Կրթենք և Շրջանառենք» ծրագրի մեկնարկային հանդիպումը 31/05/2025
  • Educate and Circulate/ Կրթենք և շրջանառենք 27/07/2025
  • Շրջանաձև տնտեսության շրջանաձև ուսուցում․ Մեկնարկել ենք ԵՄ ֆինանսավորմամբ նոր ծրագիրը 03/05/2025
  • «Ուղեցույց» ՀԿ-ի նոր գործիքը՝ Օպտիմա Օգնականը, արդեն հասանելի է 12/07/2025
  • ՈւՂԵՑՈՒՅՑ ՀԿ-ն մասնակցեց Հայաստանի Առաջին Միջազգային Շրջանաձև Տնտեսության Ֆորումին 30/06/2025
  • Ուղեցույց ՀԿ-ն մասնակցել է EntreComp4Youth շրջանակի քննարկմանը 07/06/2025

Որոնել

Categories

  • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Բիզնես բլոգ
  • Ծրագրեր
  • Երիտասարդական բլոգ
  • Նորություններ
  • Ռազմավարական կառավարում
  • Տնտեսագիտություն
  • Հետազոտության մեթոդներ

Copyright © 2025 "ՈւՂԵՑՈՒՅՑ".

Powered by PressBook Grid Blogs theme