Skip to content
"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

կրթատեղեկատվական, երիտասարդական և համայնքային զարգացման հասարակական կազմակերպություն

  • Գլխավոր
    • Առաքելություն և նպատակներ
    • Մեր թիմը
    • Մեր գործընկերները
    • Փաստաթղթեր և հաշվետվություններ
  • Ծառայություններ
  • Ծրագրեր
  • Ռեսուրսներ
    • Ռազմավարական կառավարում
    • Հետազոտության մեթոդներ
    • Մշակված ձևաչափեր
  • Բլոգ
    • Երիտասարդական բլոգ
    • Բիզնես բլոգ
    • Տնտեսագիտություն
    • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Նորություններ
  • Միացիր մեզ
  • Կապ
  • Toggle search form
ռազմավարական կառավարում

Ինտեգրման ռազմավարություն

Posted on 31/10/202201/11/2022 By Anna No Comments on Ինտեգրման ռազմավարություն
1․ Ֆորվարդ ինտեգրում (forward integration)

Ֆորվարդ ինտեգրման դեպքում կազմակերպությունը վերահսկողություն է ձեռք բերում արտադրանքի դիստրիբյուտորների և մանրածախ վաճառքի նկատմամբ։

Ֆորվարդ ինտեգրման օրինակ է օնլայն վաճառքի կայքերի ստեղծումը։ Վեբ տեխնոլոգիաների զարգացումից հետո շատ կազմակերպություններ իրականացրեցին այս ռազմավարությունը՝ ստեղծելով իրենց սեփական օնլայն խանութները՝ այսպիսով սեփական ուժերով իրականացնելով ապրանքների մանրածախ վաճառքը։ Ֆորվարդ ինտեգրման մեկ այլ օրինակ է ֆրենչայզինգը։

Ֆորվարդ ինտեգրման օրինակ է Տեսլան։ Էլեկտրական մեքենաների արտադրող հանդիսացող Tesla-ի բոլոր մեքենաները վաճառվում են ընկերությանը պատկանող ցուցասրահների և կայքերի միջոցով: Մոտեցման հիմքում ընկած հիմնավորումը հաճախորդների փորձառության նկատմամբ ավելի լավ վերահսկողություն ունենալն է:

Ֆորվարդ ինտեգրումը միշտ չի, որ որպես ռազմավարություն արդյունավետ է։ Այդպիսի ռազմավարական քայլը կարող է արդարացնել իրեն, եթե․

  • ներկա դիստրիբյուտորները չեն բավարարում կազմակերպության պահանջները (թանկ գին են առաջարկում, հուսալի չեն և այլն)։ Այդ դեպքում ֆորվարդ ինտեգրումը կնվազեցնի ծախսերը և դիստրիբյուտորների հետ կապված ավելորդ քաշքշուքը։
  • բիզնեսը ունի բավարար կապիտալ և մարդկային ռեսուրսներ՝ սեփական արտադրանքը վաճառելու համար։ Բիզնեսը, որը տարիներ շարունակ կենտրոնացած է եղել արտադրության վրա, հնարավոր է չունենա մանրածախ վաճառքին բնորոշ հմտությունները։
  • դիստրիբյուտոների շահութաբերությունը բարձր է։ Այդ դեպքում կազմակերպությունը կկարողանա ոչ միայն շահույթ ստանա նաև իր ապրանքների մանրածախ վաճառքը կազմակերպելուց, այլ նաև մրցունակ գին սահմանել
  • բիզնեսը ցանկանում է ավելի ճշգրիտ կանխատեսել իր ապրանքների պահանջարկը։ Երբ կազմակերպությունը զբաղվում է նաև իր սեփական ապրանքների մանրածախ վաճառքով, այն հնարավորություն է ստանում ավելի մոտ գտնվելու վերջնական սպառողին, այսպիսով ավելի լավ է պատկերացնում սպառողների պահանջները
  • բիզնեսը գործում է աճող ոլորտում։ Եթե ոլորտը զարգացող չէ, հնարավոր կրճատումների դեպքում բիզնեսը ստիպված է լինելու ոչ միայն կրճատել իր արտադրությունը, այլ նաև մանրածախ վաճառքի հետ կապված վնասներ կրել։
Pages: 1 2 3
Ռազմավարական կառավարում

Post navigation

Previous Post: Այլընտրանքային ռազմավարությունները
Next Post: 2․ Ինտենսիվ ռազմավարություն

Համանման հրապարակումներ

Առաքելության և տեսլականի օրինակներ Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում Կազմակերպության մրցակցային պրոֆիլի մատրիցան Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում SWOT մարտրիցա Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում Այլընտրանքների վերլուծությունը և ռազմավարության ընտրությունը Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում 3. Դիվերսիֆիկացիայի ռազմավարություն Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում 2․ Ինտենսիվ ռազմավարություն Ռազմավարական կառավարում

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Վերջին հրապարակումները

  • Ուղեցույց ՀԿ-ն մասնակցել է EntreComp4Youth շրջանակի քննարկմանը 07/06/2025
  • Կայացել է ECO4ALL-ի Սպառողների պաշտպանություն՝ նվազեցման, վերօգտագործման և վերանորոգման միջոցով թեմայով գիտաժողովը 19/05/2025
  • Կարծրատիպերից դեպի միասնություն 11/05/2025
  • Կայացել է LIAISE COST Action-ի ղեկավար կազմի հերթական հանդիպումը 06/05/2025
  • Խցանումների պատճառները և դրանց լուծումները 28/04/2025
  • Կայունության ռազմավարությունները բուհերում․ «Ուղեցույց» ՀԿ-ի նախագահի ելույթը միջազգային գիտաժողովում 25/04/2025
  • Ուղեցույց ՀԿ-ն՝ CirculUP Ծրագրի դրամաշնորհառու 11/04/2025
  • Երիտասարդների շրջանում անձնային և մասնագիտական աճի հնարավորությունները 13/12/2024
  • Հասարակական կարծիքի շղթաներն ու ինքնուրույնության բացակայությունը՝ երիտասարդների մեծագույն մարտահրավեր 13/12/2024
  • Ինչու՞ է վերլուծական մտածողությունը կարևոր Հայաստանի երիտասարդության համար 13/12/2024

Որոնել

Categories

  • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Բիզնես բլոգ
  • Ծրագրեր
  • Երիտասարդական բլոգ
  • Նորություններ
  • Ռազմավարական կառավարում
  • Տնտեսագիտություն
  • Հետազոտության մեթոդներ

Copyright © 2025 "ՈւՂԵՑՈՒՅՑ".

Powered by PressBook Grid Blogs theme