Skip to content
"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

կրթատեղեկատվական, երիտասարդական և համայնքային զարգացման հասարակական կազմակերպություն

  • Գլխավոր
    • Առաքելություն և նպատակներ
    • Մեր թիմը
    • Մեր գործընկերները
    • Փաստաթղթեր և հաշվետվություններ
  • Ծառայություններ
  • Ծրագրեր
  • Ռեսուրսներ
    • Ռազմավարական կառավարում
    • Հետազոտության մեթոդներ
    • Մշակված ձևաչափեր
  • Բլոգ
    • Երիտասարդական բլոգ
    • Բիզնես բլոգ
    • Տնտեսագիտություն
    • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Նորություններ
  • Միացիր մեզ
  • Կապ
  • Toggle search form
ռազմավարական կառավարում

Բիզնեսի առաքելությունը և տեսլականը

Posted on 20/10/202207/01/2023 By Anna No Comments on Բիզնեսի առաքելությունը և տեսլականը

Ռազմավարության ձևակերպման փուլը սկսվում է կազմակերպության առաքելությունը և տեսլականը սահմանելուց։ Կազմակերպության առաքելությունը պատասխանում է Ի՞նչ ենք մենք անում (գոյություն ունենալու պատճառը) հարցին, իսկ տեսլականը՝ Ի՞նչ ենք ուզում դառնալ հարցին։

Ի՞նչպիսին պետք է լինի կազմակերպության առաքելությունը։ Առաքելության բնութագրիչները

Առաքելությունը և տեսլականը ճիշտ սահմանելը շատ կարևոր է հետագա ռազմավարությունները ճիշտ սահմանելու համար։ Որպեսզի առաքելությունը լինի արդյունավետ, այն պետք է համապատասխանի որոշակի պահանջների և ունենա հետևյալ բնութագրիչները․

  • սահմանման մեջ վերցնի լայն շրջանակ
  • Կարճ (<250 բառ)
  • Ոգեշնչող
  • Բացահայտի կազմակերպության պրոդուկտի օգտակարությունը
  • Բացահայտի, որ կազմակերպությունը սոցիալական պատասխանատվություն է կրում
  • Բացահայտի, որ կազմակերպությունը պատասխանատվություն է կրում շրջակա միջավայրի նկատմամբ
  • Լինի երկարատև հորիզոնի համար
  • Պարունակի հետևյալ 9 բաղադրիչները
Առաքելության բաղադրիչները

Քանի որ առաքելությունը կազմակերպության ամենատեսանելի և հանրային մասն է, շատ կարևոր է որ այն արտահայտի կազմակերպության գործունեության բոլոր էական առանձնահատկությունները։ Այսպիսով կարևոր է, որ առաքելությունը սահմանված լինի ըստ հետևյալ բաղադրիչների․

1․ ՀաճախորդներըՈվքեր են կազմակերպության հաճախորդները  
2․Պրոդուկտ/ԾառայություններՈրոնք են կազմակերպության պ/ծ-երը  
3․ ՇուկանՈրտեղ է մրցակցում կազմակերպությունը  
4․ Տեխնոլոգիաներ  Արդյոք կազմակերպության տեխնոլոգիաները արդի են
5․ Աճ և շահութաբերությունԱրդյոք կազմակերպությունը ձգտում է աճի և ֆինանսական Կայունության  
6․ Փիլիոսոփայություն    Որոնք են բիզնեսի հիմնական համոզմունքները, արժեքները, ձգտումները և էթիկայի հետ կապված առաջնահերթությունները
7․ ԻնքնորոշումՈրն է կազմակերպության տարբերակիչ կոմպետենցիան կամ գլխավոր մրցակցային առավելությունը  
8․ Հանրային ընկալումըԱրդյոք կազմակերպությունը արձագանքում է սոցիալական, համայնքային և շրջակա միջավայրի խնդիրներին  
9․ Աշխատողների նկատմամբ վերաբերմունքըԱրդյոք կազմակերպությունը արժեվորում է իր աշխատողներին  

Ռազմավարական կառավարում Tags:մենեջմենթ, բիզնեսի առաքելություն, տեսլական, ռազմավարություն, հաճախորդ, շուկա

Post navigation

Previous Post: Ռազմավարական կառավարման էությունը
Next Post: Արտաքին միջավայրի գնահատում

Համանման հրապարակումներ

Առաքելության և տեսլականի օրինակներ Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում Կազմակերպության մրցակցային պրոֆիլի մատրիցան Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում SWOT մարտրիցա Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում Այլընտրանքների վերլուծությունը և ռազմավարության ընտրությունը Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում 3. Դիվերսիֆիկացիայի ռազմավարություն Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում 2․ Ինտենսիվ ռազմավարություն Ռազմավարական կառավարում

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Վերջին հրապարակումները

  • Շրջանաձև սպառման վերաբերյալ հետազոտությունը ներառվել է միջազգային ժողովածուում 04/08/2025
  • ECO4ALL – EU Circular Economy Network for All (Ներկայացվածություն) 04/08/2025
  • Կրթենք և շրջանառենք․ Փորձարկում ենք թվային գործիքները քեյսերի պատրաստման ժամանակ 28/06/2025
  • ՀՊՏՀ Գյումրիում ներկայացվել է “Կրթենք և շրջանառենք” ծրագրի քեյսերի մշակման մեթոդը 12/06/2025
  • Կայացավ «Կրթենք և Շրջանառենք» ծրագրի մեկնարկային հանդիպումը 31/05/2025
  • Educate and Circulate/ Կրթենք և շրջանառենք 27/07/2025
  • Շրջանաձև տնտեսության շրջանաձև ուսուցում․ Մեկնարկել ենք ԵՄ ֆինանսավորմամբ նոր ծրագիրը 03/05/2025
  • «Ուղեցույց» ՀԿ-ի նոր գործիքը՝ Օպտիմա Օգնականը, արդեն հասանելի է 12/07/2025
  • ՈւՂԵՑՈՒՅՑ ՀԿ-ն մասնակցեց Հայաստանի Առաջին Միջազգային Շրջանաձև Տնտեսության Ֆորումին 30/06/2025
  • Ուղեցույց ՀԿ-ն մասնակցել է EntreComp4Youth շրջանակի քննարկմանը 07/06/2025

Որոնել

Categories

  • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Բիզնես բլոգ
  • Ծրագրեր
  • Երիտասարդական բլոգ
  • Նորություններ
  • Ռազմավարական կառավարում
  • Տնտեսագիտություն
  • Հետազոտության մեթոդներ

Copyright © 2025 "ՈւՂԵՑՈՒՅՑ".

Powered by PressBook Grid Blogs theme