Skip to content
"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

կրթատեղեկատվական, երիտասարդական և համայնքային զարգացման հասարակական կազմակերպություն

  • Գլխավոր
    • Առաքելություն և նպատակներ
    • Մեր թիմը
    • Մեր գործընկերները
    • Փաստաթղթեր և հաշվետվություններ
  • Ծառայություններ
  • Ծրագրեր
  • Ռեսուրսներ
    • Ռազմավարական կառավարում
    • Հետազոտության մեթոդներ
    • Մշակված ձևաչափեր
  • Բլոգ
    • Երիտասարդական բլոգ
    • Բիզնես բլոգ
    • Տնտեսագիտություն
    • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Նորություններ
  • Միացիր մեզ
  • Կապ
  • Toggle search form
ռազմավարական կառավարում

Արտաքին միջավայրի գնահատում

Posted on 20/10/202227/10/2022 By Anna No Comments on Արտաքին միջավայրի գնահատում

Երբ կազմակերպության տեսլականը և առաքելությունը հստակ սահմանված են, հաջորդ քայլով իրականացնում ենք արտաքին միջավայրի գնահատում։

Արտաքին միջավայրի գնահատման նպատակը կազմակերպության հնարավորությունների և սպառնալիքների բացահայտումն է։ Կազմակերպության հնարավորությունները բացահայտելը կարևոր է նրանով, որպեսզի ռազմավարությունների որոշման փուլում օգտագործվեն այդ հնարավորությունները ի նպաստ բիզնեսի։ Սպառնալիքների բացահայտման կարևորությունն էլ նրանում է, որպեսզի հետագայում մշակվեն այնպիսի ռազմավարական քայլեր, որոնց միջոցով կազմակերպությունը կկարողանա նվազեցնել վտանգները։

Արտաքին միջավայրի գնահատում իրականացնելու համար նախ անհրաժեշտ է խմբավորել այն արտաքին գործոնները, որոնք կարող են ազդել ցանկացած կազմակերպության գործունեության վրա։ Գրականության մեջ տարբեր խմբավորումներ կան, բայց ամենատարածվածը թերևս PESTEL վերլուծությունն է, ըստ որի արտաքին գործոնները բաժանվում են հետևյալ խմբերի․

P ( Political) –  Քաղաքական գործոններ

S (Social)- Սոցիալական գործոններ

E (Economic) -Տնտեսական գործոններ

T (Technological) – Տեխնոլոգիական գործոններ

E (Environmental)-  Շրջակա միջավայրի գործոններ

L (Legal) – Իրավական գործոններ

Ռազմավարական կառավարում Tags:արտաքին միջավայրի վերլուծություն, կազմակերպության արտաքին միջավայր, արտաքին միջավայրի գնահատում, բիզնեսի արտաքին միջավայր, արտաքին գործոններ, pestel վերլուծություն

Post navigation

Previous Post: Բիզնեսի առաքելությունը և տեսլականը
Next Post: 3.1 Ոլորտային վերլուծություն: Արտաքին գործոնների գնահատման մատրիցա

Համանման հրապարակումներ

Առաքելության և տեսլականի օրինակներ Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում Կազմակերպության մրցակցային պրոֆիլի մատրիցան Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում SWOT մարտրիցա Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում Այլընտրանքների վերլուծությունը և ռազմավարության ընտրությունը Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում 3. Դիվերսիֆիկացիայի ռազմավարություն Ռազմավարական կառավարում
ռազմավարական կառավարում 2․ Ինտենսիվ ռազմավարություն Ռազմավարական կառավարում

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Վերջին հրապարակումները

  • Ուղեցույց ՀԿ-ն մասնակցել է EntreComp4Youth շրջանակի քննարկմանը 07/06/2025
  • Կայացել է ECO4ALL-ի Սպառողների պաշտպանություն՝ նվազեցման, վերօգտագործման և վերանորոգման միջոցով թեմայով գիտաժողովը 19/05/2025
  • Կարծրատիպերից դեպի միասնություն 11/05/2025
  • Կայացել է LIAISE COST Action-ի ղեկավար կազմի հերթական հանդիպումը 06/05/2025
  • Խցանումների պատճառները և դրանց լուծումները 28/04/2025
  • Կայունության ռազմավարությունները բուհերում․ «Ուղեցույց» ՀԿ-ի նախագահի ելույթը միջազգային գիտաժողովում 25/04/2025
  • Ուղեցույց ՀԿ-ն՝ CirculUP Ծրագրի դրամաշնորհառու 11/04/2025
  • Երիտասարդների շրջանում անձնային և մասնագիտական աճի հնարավորությունները 13/12/2024
  • Հասարակական կարծիքի շղթաներն ու ինքնուրույնության բացակայությունը՝ երիտասարդների մեծագույն մարտահրավեր 13/12/2024
  • Ինչու՞ է վերլուծական մտածողությունը կարևոր Հայաստանի երիտասարդության համար 13/12/2024

Որոնել

Categories

  • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Բիզնես բլոգ
  • Ծրագրեր
  • Երիտասարդական բլոգ
  • Նորություններ
  • Ռազմավարական կառավարում
  • Տնտեսագիտություն
  • Հետազոտության մեթոդներ

Copyright © 2025 "ՈւՂԵՑՈՒՅՑ".

Powered by PressBook Grid Blogs theme