Skip to content
"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

"ՈւՂԵՑՈՒՅՑ"

կրթատեղեկատվական, երիտասարդական և համայնքային զարգացման հասարակական կազմակերպություն

  • Գլխավոր
    • Առաքելություն և նպատակներ
    • Մեր թիմը
    • Մեր գործընկերները
    • Փաստաթղթեր և հաշվետվություններ
  • Ծառայություններ
  • Ծրագրեր
  • Ռեսուրսներ
    • Ռազմավարական կառավարում
    • Հետազոտության մեթոդներ
    • Մշակված ձևաչափեր
  • Բլոգ
    • Երիտասարդական բլոգ
    • Բիզնես բլոգ
    • Տնտեսագիտություն
    • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Նորություններ
  • Միացիր մեզ
  • Կապ
  • Toggle search form

Անհատական և շուկայական պահանջարկ

Posted on 14/09/202120/10/2022 By Anna

Տարբերում ենք անհատական և շուկայական պահանջարկները։ Անհատական պահանջարկը մեկ գնորդի կողմից պահանջվող ապրանքի քանակի և գնի հարաբերակցությունն է։ Ստորև ներկայացված է Սոնայի անհատական պահանջարկը շոկոլադի նկատմամբ․

Օրդինատների առանցքի վրա ներկայացված են գների տարբեր մակարդակները, իսկ աբցիսների առանցքին վրա՝ Սոնայի պահանջարկի մակարդակները։ Օրինակ շոկոլադի սալիկի գինը երբ հասնում է 300 դրամի, Սոնան հրաժարվում է ընդհանրապես գնել շոկոլադ։ Երբ գինը դառնում է 250 դրամ, Սոնան գնում է ընդամնենը 2 կգ և այլն։

Մենք խոսեցինք մեկ անհատի՝ Սոնայի անհատական պահանջարկի մասին։ Սակայն տնտեսության մեջ Սոնայի նման շատ սպառողներ կան և յուրաքանչյուրի համար կարող ենք ստանալ իրենց անհատական պահանջարկի կորերը, որոնք մեկը մյուսից կտարբերվեն։ Ենթադրենք սա էլ Դավիթի անհատական պահանջարկի կորն է․

Ինչպես տեսնում ենք Սոնայի և Դավիթի անհատական պահանջարկները իրարից շատ տարբերվում են։ Շուկայում պահանջարկ ներկայացնող բոլոր սպառողների անհատական պահանջարկները իրար հետ ձևավորում են շուկայական պահանջարկը։ Ենթադրենք տվյալ տնտեսության մեջ ապրում են միայն Սոնան և Դավիթը։ Այդ դեպքում շուկայական պահանջարկը գնի յուրաքանչյուր մակարդակի դեպքում, կկազմի Սոնայի ու Դավիթի պահանջարկների գումարը։ Օրինակ՝ 250 դրամի դեպքում Սոնան պատրաստ է գնել 2կգ շոկոլադ, իսկ Դավիթը՝ 0,5կգ։ Դա նշանակում է, որ շոկոլադի կիլոգրամը 250 դրամ դառնալու դեպքում շուկայական պահանջարկը կկազմի 2+0,5 =2.5 կգ։ Այս կերպ մենք կարող ենք ստանալ նաև շուկայական պահանջարկի կորը։

Տնտեսագիտություն

Post navigation

Previous Post: Պահանջարկի վրա ազդող գործոնները
Next Post: Պահանջարկը և պահանջարկի օրենքը

Համանման հրապարակումներ

Պահանջարկը և պահանջարկի օրենքը Տնտեսագիտություն
Պահանջարկի վրա ազդող գործոնները Տնտեսագիտություն
Առաջարկը և առաջարկի օրենքը Տնտեսագիտություն
Առաջարկի վրա ազդող ոչ գնային գործոնները Տնտեսագիտություն
Շուկայի հավասարակշռություն Տնտեսագիտություն

Վերջին հրապարակումները

  • Ուղեցույց ՀԿ-ն մասնակցել է EntreComp4Youth շրջանակի քննարկմանը 07/06/2025
  • Կայացել է ECO4ALL-ի Սպառողների պաշտպանություն՝ նվազեցման, վերօգտագործման և վերանորոգման միջոցով թեմայով գիտաժողովը 19/05/2025
  • Կարծրատիպերից դեպի միասնություն 11/05/2025
  • Կայացել է LIAISE COST Action-ի ղեկավար կազմի հերթական հանդիպումը 06/05/2025
  • Խցանումների պատճառները և դրանց լուծումները 28/04/2025
  • Կայունության ռազմավարությունները բուհերում․ «Ուղեցույց» ՀԿ-ի նախագահի ելույթը միջազգային գիտաժողովում 25/04/2025
  • Ուղեցույց ՀԿ-ն՝ CirculUP Ծրագրի դրամաշնորհառու 11/04/2025
  • Երիտասարդների շրջանում անձնային և մասնագիտական աճի հնարավորությունները 13/12/2024
  • Հասարակական կարծիքի շղթաներն ու ինքնուրույնության բացակայությունը՝ երիտասարդների մեծագույն մարտահրավեր 13/12/2024
  • Ինչու՞ է վերլուծական մտածողությունը կարևոր Հայաստանի երիտասարդության համար 13/12/2024

Որոնել

Categories

  • Շրջանաձև տնտեսություն
  • Բիզնես բլոգ
  • Ծրագրեր
  • Երիտասարդական բլոգ
  • Նորություններ
  • Ռազմավարական կառավարում
  • Տնտեսագիտություն
  • Հետազոտության մեթոդներ

Copyright © 2025 "ՈւՂԵՑՈՒՅՑ".

Powered by PressBook Grid Blogs theme